تور و هتل تایلند

تور و هتل تایلند

تور و هتل تایلند

تور و هتل تایلند

  • ۰
  • ۰

یک مرور کلی
واقع در معروف شمالی پاتایا ساحل، A-یکی از جدید بال هتل ای وان رویال کروز پاتایا دارای طراحی منحصر به فرد کروز با کمان خود رو به دریا. امتیاز ملک 5 ستاره، هتل ای وان رویال کروز پاتایا ارائه می دهد 465 اتاق همه با تم دریایی طراحی شده و مجهز با تراس خصوصی اجازه می دهد برای نمایش چشمگیر دریا پاتایا. این هتل ای وان رویال کروز پاتایا نیز به راحتی در راه رفتن فاصله از معروف سرگرمی و خرید نقاط این شهرستان واقع شده است. این هتل ای وان رویال کروز پاتایا سرویس گرا نیز از ویژگی های اتاق خصوصی کارائوکه، رستوران ها، بوفه BBQ در بار کنار استخر، موسیقی زنده با رقص، مرکز تناسب اندام، ایروبیک، یوگا، سونا و اتاق بخار، و همچنین به عنوان یک ماساژ و تندرستی. برای رزرو خود را در A-یکی از جدید بال هتل ای وان رویال کروز پاتایا، لطفا تاریخ اقامت خود را انتخاب کنید و کامل ایمن این هتل ای وان رویال کروز پاتایا ما
شارژ reakfast (مگر اینکه در نرخ اتاق شامل): 648 THB
چک از: 02:00
چک کردن تا زمانی: 12:00
فاصله از مرکز شهرستان: 1.0 کیلومتر
فاصله تا فرودگاه: 60 کیلومتر
غیر سیگاری اتاق / طبقه: بله
تعداد میله های زندان / سالن: 2
تعداد طبقات: 7
تعداد رستوران ها: 2
تعداد اتاق: 264
ولتاژ اتاق: 220
زمان سفر به فرودگاه (دقیقه): 30
هتل ای وان رویال کروز پاتایا سال بازگشایی: 1988
ترین روز شده در هتل ای وان رویال کروز پاتایا های اخیر: 2،014

خوب، مسکن سرویس. کارکنان به نظر می رسید دوستانه به اندازه کافی، و صبحانه همه ما نیاز بود. ما از امکانات دیگر استفاده کنید، بنابراین واقعا نمی توانید در آنها نظر. نه چندان دور از ساحل، اما انتهای شمال پاتایا، بنابراین اگر شما به دنبال برای پیاده روی خیابان، انتظار می رود به در اتوبوس بات باشد برای مدتی. حرکت نزولی، تنها جزئی، و هیچ چیز این هتل ای وان رویال کروز پاتایا می تواند در مورد آن انجام، شیوع از بازدید کنندگان از روسیه بود - همانطور که در بیش از 90٪. من چیزی در مقابل مردم از هر فرهنگ است، اما به نظر می رسید بسیار لجوج و غیر دوستانه - یک تجربه بسیار نامطلوب در سرزمین اسمایلز!

به طور کلی هتل ای وان رویال کروز پاتایا ای وان رویال کروز پاتایا خوب بود. جاده اصلی منتهی به اموال هتل ای وان رویال کروز پاتایا ای وان رویال کروز پاتایا در شرایط بسیار بد بود. من شده اند اقامت در هتل ای وان رویال کروز پاتایا ای وان رویال کروز پاتایا ها برای بیش از 30 سال است. مردم در طول زمان بسیار بی احترامی به افراد دیگر تبدیل شده است. یک سطح بسیار بالایی از توجه داشته باشید که مردم در آینده در هتل ای وان رویال کروز پاتایا ای وان رویال کروز پاتایا ها در اواخر شب و در اتاق مجاور وجود دارد. صاحبان هتل ای وان رویال کروز پاتایا ای وان رویال کروز پاتایا باید نشانه نوشته شده در لابی وجود دارد در ساعت 22:00 تا ساعت 8 برای افرادی که به عنوان آرام که ممکن است. وقتی که من در یک هتل ای وان رویال کروز پاتایا ای وان رویال کروز پاتایا اقامت من در انتظار آن به آرام یک شب. که بخشی از آنچه که من برای پرداخت هستم.

 اتاق عمومی است. به مراتب بهتر در پاتایا موجود در قیمت های بسیار بهتر است. نمایش نرخ دوم است. تمیز نیست. تلویزیون کار نمی کند. دوش در حمام. واقعا لذت بخش نیست. این پرسش برای ارتقاء به اتهام عجله کردم. اولین بار در تایلند است که من که به شدت پاره پاره شده است. آنها در نهایت بیش از 50 درصد از آن را به تماس، اما تا به حال به توضیح بخواهید. نه تنها آینده معکوس و شارژ بر روی کارت. توصیه نمی شود من می ترسم.


 اقامت در ساختمان جدید بال. این ساختمان قدیمی اما به خوبی حفظ شده است. کارکنان مفید و دوستانه است. ما عاشق محل، ورودی هتل ای وان رویال کروز پاتایا ای وان رویال کروز پاتایا در سراسر ساحل است. 2 استخر لذت بردن وجود دارد اما من امیدوارم که محل استخر در یک منطقه خصوصی است. اگر چه ما احساس می کنیم تمیز، هستند بیت و قطعات که آنها می توانند مانند شیر آب در وان حمام بهبود وجود دارد، آب نارنجی بیرون آمد زمانی که ما آن را باز کنید. من فکر می کنم یک مدت طولانی بوده است از آن استفاده شد. همچنین، من احساس می کنم برخی از لوازم آرایش پایه گم شده است. به طور کلی، اقامت بزرگ بود اما من ساختمان جدیدتر زمان بعدی را انتخاب نمایید.

  • ۹۵/۱۰/۳۰
  • تور و هتل تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی